2012. augusztus 20., hétfő

21.fejezet

Elövettem a zsebemből a telefonom és máris tárcsáztam Krisztián számét...hamar felvette
-Szija Rita vagyok
-Hello csajszi ! Mizu?
-Mit szólnál ha egyik nap elmennénk együtt vacsizni?
-Persze jól hangzik. Szerda jó lesz ?
-Tökéletes. Na akkor majd talizunk szia
-szia
Na ezt is elintéztem-gondolta magamban
Hamar elment ez a 3 nap...Krisztián este 8-kor jött értem anámékhoz mert most éppen ott laktam
Az este csodásan alakult a vacsora is ízletes volt és hát az italok is...talán túlzottan is...és hát nem kell részleteznem tudjátok...megtörtént...aminek megkellett
Másnap bűntudatom volt de próbáltam arra gondolni h Tomika akarta ezt ő miatta van ez...
Aznap Zsófival találkoztam mert feltétlenül találkozni akart velem.
-Szija-köszöntem neki vidáman
-Szia-ő viszont nem tűnt boldognak
-Mi a baj?-kérdeztem mert tudtam hogy  baja van
-Múlt héten találkoztam Sp-vel
-Na az tök jó
-Több lett belőle mint egy baráti beszélgetés, sőt össze is jöttünk...viszont tegnap szakított velem egy lány miatt...SMS-ben..utálom ha egy olyan ember ver át akiben megbízok
-aha...Zsófi rosszul vagyok hányingerem van meg szédülök is szerintem haza megyek.
-Nem lehet hogy magadtól van hányingered?
-Mi van ?
-Rita azt hiszed nem tudom hogy miattad szakított velem ?! ne nézz már ennyire hülyének..szánalmas vagy
-DEE...NEM
-Na jó én megyek majd szurkolok hogy elmúljon  a hányingered ...CSÁ
Utána kellett volna mennem tudom de tényleg nagyon rosszul voltam szóval elindultam az orvoshoz ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése