2012. augusztus 16., csütörtök

20.fejezet

-Tomika megtudom magyarázni !-törtem meg a csendet
-Tudod mit Rita eljutottam már arra a pontra hogy egyszerüen már nem érdekel. Elegem van az állandó magyarázkodásaidból
-Mi van ?? Te miről beszélsz??
-Egyetlen egy dolog van amit kértem tőled hogy ne találkozz Krisztiánnal és nicsak megint ki miatt veszekszünk??
-Rendben ha ennyire nem bízol bennem akkor tényleg semmi értelme! Legyen Vége !Ennyi!
-Nehog már neked álljon feljebb kicsilány!
-Nem érdekelsz salala-majd becsaptam az ajtót...
Nem fogok olyanért bocsánatot kérni amit el sem követtem...
Majd meg látja hogy milyen nagyot vesztett azzal hogy nem tud bennem megbízni..
Most nem tudtam arra gondolni hogy én mennyire szeretme zet az embert hogy ő életem szerelme...
Most csak egy dolog járt a fejemben hogy valahogy meg leckéztessem ...
és máris tudom hogy hogyan fogomelérni ez pedig nem más mint :...KRISZTIÁN
Majd meglátjuk ki nevet a végén...kinek volt igaza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése