2012. augusztus 22., szerda

22.fejezet

Jöjjön be Rita-hívott be az orvos
Elmondtam hogy mik a problémáim
-Aha értem .. akkor most csináljunk egy ultrahangot..-beleegyeztem
Az orvos vizsgálta a képeket
-Mi a bajom Doktor Úr?
-Semmi
-Mi az higy semmi ??de..hát
-Maga terhes
Miután kiértem az orvostól a gondolatok csak kavarogtak a fejemben ...Pont most amikor nem is vagyunk együtt
De talán ez rendbe hozza a kapcsolatunkat .Igen ez jól hangzik  lesz egy közös gyerek.
Minden rendbe lesz .Boldog családként fogunk élni...
Elmélyedve gondolataimban egyszer csak nekiütköztem valakinek
Bocsánat-mondtam majd ránéztem...Doro volt az
-Szija -köszönt
-csá-mondtam flegmán
-nem akarok veszekedni-mondta
-Mit akarsz?-kérdeztem egy idő után
-Tomika...
-Mi van vele?
-éjszaka kórházba került valami baj van a szívével...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése