2012. augusztus 27., hétfő

23.rész

-Úristen,de mi történt ?
-Nem tudom az orvosok nekem nem mondanak semmit,Kérlek gyere be velem,hátha többet megtudunk
-Rendben menjünk
Doroval siettünk mihamarabb beérjünk a kórházba .Közbe mindent bevallott...hogy ő csinálta a képeket rólam és Krisztiánról
-Bocsi Rita de az elején azt hittem csak ki akarod használni Tomikát .De már tudom hogy ez nincs így. Bocsáss meg nekem.
-Figyelj Doro megértem hogy az elején nem kedveltél.Mit szólnál ha fegyverszünetet tartanánk?
-Az csodás lenne-mosolyodott el Doro
Közbe beértünk a körházba..Láttam hogy jön ki egy orvos a kórteremből...
-Elnézést doktor úr Karácson Tamás állapota iránt érdeklődnék
-Ön a hozzátartozója?
-A barátnője-tudtam hogy ezt most nem igaz de kénytelen voltam ezt  mondani
-Értem.Az állapota meglehetősen sokat javult.De jobb ha most nem éri semmiféle stressz mert akkor bármikor visszaeshet.
-Be lehet hozzá menni:
-Természetesen .Parancsoljon
Bementem a kóterembe és leültem Tomika mellé
-Rita beszélnünk kell-suttogta Tomika
-Tudom
-Doro elmondta hogy miket tett ellened
-értem
-rengeteget gondolkoztam és arra jutottam hogy te nálam sokkal jobbat érdemelsz
-Tomika most nem mondhatsz ilyet  MOST nem
-mért mi van most??
-Az van hogy terhes vagyok...



1 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon tetszik az egész történeted eddig!
    Nagyon várom h mit fog mondani Tomika arra h Rita terhes!
    Mikor hozod a frisst?Már várom nagyon! :D

    VálaszTörlés